2013. április 20., szombat

Maybelline Colorama 749 - napsárga

Életemben nem vacilláltam még ennyit azon, hogy vajon megvegyek-e egy körömlakkot, vagy sem, mint a Maybelline Colorama 749-esén. Annyit tudtam, hogy szeretnék egy gyönyörű napsárga árnyalatot, és vagy fél órán át álltam a polcok előtt, kezemben az említett lakk és a L'Oréal 302 -es, és mintha egy lakkot bámulnék. Az áruk megegyezett, a színük megegyezett, és míg a L'Oréalról csak jókat olvastam, addig a Coloramaról szinte csak rosszat. Igaz, a két márka egy brand alá tartozik, szóval gondoltam, nem lehet akkora különbség. A Colorama mellett szólt az, hogy egy hajszálnyival nagyobb a kiszerelése, a 302-es mellett, hogy már volt tapasztalatom a márkával és imádom. De ránézésre a beltartalom ugyanaz volt. Persze mikor lecsavartam a tetejét (mindig megnézem, rendben van-e az ecset és nincs-e beszáradva az elhozni kívánt lakk, de természetesen soha nem próbálom ki az üzletben) teljesen más szaga volt a két lakknak, szóval mégsem ugyanaz a kettő, de szerintem tökéletes dupe-jai egymásnak. Végül mégis győzött a kíváncsiság, és a Maybelline lett a nyertes. Azt kell mondja, végülis nem bántam meg, de ezt részletesen is kifejtem.


Íme maga a lakk, szerintem egész pofás kis üvegcsében. Igaz, nem vagyok oda ezekért a széles kerek kupakokért, mert nem áll annyira kézre, de legalább ránézésre nem hat olyan gagyinak, mint a mini coloramak, amikből pont ezért soha nem mertem venni, aztán meg kiderült utólag, hogy az egyik legjobb lakk volt ár/érték arányban a piacon. Fantázianevet nem találtam az üvegen, csak a számot (749), 699 Ft-ért 7 ml-rel leszünk gazdagabbak, ami szerintem tökéletes méret egy lakkból, se nem túl kevés, se nem túl sok, és ennyi pénzért rendben van.(Pláne, ha még akciós is, mint ahogy én is úgy jutottam hozzá.) Az összetevőkért a vonalkódos papír felső rétegét el kell távolítani, de a fontosabb tudnivalók magyarul is rajt vannak, a kupakra nem túl tartós, átlátszó fóliával ragasztva. Én ezeket mindig lekaparom, mert zavarnak a használatban. Ami még a csomagoláshoz tartozik, hogy ha állítva tároljuk, a hengeres kialakítás miatt nem nagyon fogjuk látni, milyen is a színe.
Az ecsetje rendben van, bár nincs lekerekítve, de mind a hossza, mind a vastagsága (utálom, ha túl vastag, nem tudok vele normálisan adagolni) megfelelő. Az üveg szája kicsit széles, így amint látjátok, sajnos kicsit rajt ragad a lakk.

És akkor most nézzük magát a lakkot.
A legnagyobb gyenge pont a fedése. Egy rétegben olyan, mintha foltos lenne, két rétegben is nagyon tud csíkozni, három réteget pedig elvből nem kenek fel. Azért a két réteg már nem olyan vészes, főleg ha odafigyelünk, és megy rá még valami extra nyomda/díszítés/csillám. Azt olvastam valahol, hogy a sárga lakkok általában csíkozódnak, szóval ez végülis megbocsátható, ugyanis a színe szerintem tökéletes napsárga, egyszerűen imádom. Száradása átlagosnál talán egy kicsit gyorsabb volt. Azt viszont meg nem mondom, milyen a finishe, mert nem igazodom ki rajta. Fényes lesz, az biztos, és olyan zselé szerű, de mégis krémes. Jah és nem bubisodik!
Tartósságát tekintve azt kell mondjam, meglepődtem. Fel voltam rá készülve, hogy a lepattogzásgátló formula ellenére is gyorsan eltűnik a körmeimről (egyrészt mert nem használok alaplakkot, másrészt mert a körmeim már csak ilyenek, a legjobb lakk is csak két-három napig bírja, annyi mindent csinálok), és két nap után is csak megkopott a végeinél. Persze használtam hozzá csillám és fedőlakkot is.

 A tetejére az Essence Glorious Aquariusa került, tökéletes az összhang szerintem, biztosan nem utoljára hordtam így a körmeimet.

   Hogy tetszik nektek? Nekem az összesített véleményem, hogy végül is megéri a lakk az árát, pozitívan csalódtam a tartósságot illetően, és a színválaszték olyan nagy és gyönyörű, hogy ha vége lesz a lakkstopnak, nem kizárt, hogy jobban szétnézek a márka lakkjai között. 

7 megjegyzés:

  1. Csodaszép ez a sárga szín, igazi nyári körömlakk:) Én csak jót tudok mondani a Maybellinről, meg a Coloramarol is. Több Colorama lakkom is volt már, van egy lila ami a kedvencem, csodaszép szín, gyorsan szárad, 3 - 4 napig kitart a körmömön még mosogatással is. Abban igazad van, hogy van amelyik szín nem fed rendesen, csíkos lesz, volt egy világoskékem, na az pont olyan volt, ráadásul, hamarabb kopott, pedig ugyanaz a márka.
    Most a kedvencem egy Astor Delux Lilac Twis színben, imádom:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fura, hogy egy márkán belül is ekkora lehet az eltérés, nem is értem, hogyan, és jaj de örülnék, ha 3-4 napig kitartana nálam is egy szín:)

      Törlés
  2. Jól tetted, hogy megvetted :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, végül én is erre a következtetésre jutottam:)

      Törlés
  3. Nekem ez van meg: http://i568.photobucket.com/albums/ss124/leahedew/polish/maybelline-colorama-ocean-blue_zps0099e711.jpg
    és nagyon szeretem :) A fedése tényleg nem az igazi, két réteg kell belőle, hogy mutasson.
    Sárgából anno az Essence Miami Roller Girl-jét választottam, hozzáillő szemhéjpúderrel. A színe gyönyörű, de az állagával annyira nem voltam kibékülve (eddig ezen kívül nem csalódtam Essence lakkban):/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem vagyok jóban az Essence lakkokkal, túl gyorsan lepattognak, így felhagytam a kísérletezéssel, akármilyen szépek is a színek. De a te kék Coloramadnak is mesés színe van!

      Törlés
  4. A sárga lakk a zöld topperrel nagyon ütős párost képez!

    VálaszTörlés