2013. április 10., szerda

Helyzet...öh izé...állapotjelentés

Hát az úúúúgy volt, hogy én kéremszépen készültem és készültem, de most mégis áll az életmódváltós projekt. Pontosabban nem úgy halad, ahogy szeretném. Ennek több oka is van, gondoltam, összeszedem, mik azok.

Először is már nagyon régen nem voltam spinningelni, kb. három hetet hagytam ki betegség miatt, ugyanis először egy csúnya vírus kapott el, aztán mikor kigyógyultam abból, akkor egy hétig csak fújtam az orrom (sebesre), és nagyon nem kaptam levegőt. Amikor ez is elmúlt, akkor jött a fej és torokfájás lázzal megspékelve. Mivel az edzéses reggelen csak hőemelkedésem volt, úgy gondoltam, erősebb vagyok én ennél, és elmentem órára. NE! TI SOHA NE TEGYETEK ILYET! Én sem fogok többet, tekintve, hogy szabályosan majdnem leszédültem a bringáról, pedig csak az alapokat csináltam, mintha megint kezdő lennék. Nem beszélve arról, hogy mire hazaértem, már egész magas lázam volt, így nem volt mese, el kellett menni a dokihoz. Ott aztán kaptam fincsi antibiotikumot (aki ismer, tudja, hogy utálom a gyógyszereket, pláne ezt a fajta lórúgást), de hát mit volt mit tenni, tüszős mandulagyulladást mégsem lehet meleg teával kezelgetni. Most, hogy már lejár végre az antibiotikum hatása, sikerült összeszednem valahol egy fertőzést, úgyhogy ma sem jutok el a bringáig. El sem tudjátok képzelni, ez milyen rossz érzés. Egyrészt van bennem egy kis bűntudat is, mert már nagyon régen mozogtam egy jót (a suliba sétálás nem számít), másrészt meg hiányzik a társaság is, meg úgy az egész hangulat. Tudom, hogy a baj nem jár egyedül, na de négy héten keresztül szakdolgozatírás helyett  mellett? Most már csak azt várom, mikor gyullad be újra a bölcsességfogam, csak hogy teljes legyen a kép.
Lényeg az egészben, hogy a spinning és a mozgás egyelőre szünetel, maximum itthon táncolgatok.

Hogy pozitív dologgal is beszámolhassak: tudjátok, hogy tervben volt - kísérleti jelleggel - a paleo étrend. Nos, ezt sem sikerült teljesítenem, mert rájöttem, hogy számomra már az is nagy lépés lenne, ha betartanám a napi reggeli-ebéd-vacsi, majd később a reggeli-tízórai-ebéd-uzsonna-vacsora rendszert. Jelentem, az első felével egész jól haladok. Igaz, a reggeli és vacsi kényszere (mármint hogy a maga idejükben a maguk mennyiségét egyem) az antibiotikumszedésnek is köszönhető.

A hajam most szuper, erről úgyis jön a külön poszt, elöljáróban csak annyit, hogy ha csak nyakig érő, de dús hajatok van, akkor is vegyetek két doboz hajfestéket, mert még ha nem is keveritek be egyszerre, akkor is jó, ha van otthon tartalék! De persze a disznósörte hajkefe még mindig álom, mert nagyon drága, munkát pedig egyszerűen képtelen vagyok találni. Kezdem azt érezni, hogy velem van a baj, és néha nagyon rossz érzés, hogy nem kellek senkinek:(.

Kinek hogy halad a felkészülése a nyárra?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése