2013. április 17., szerda

HAUL - az első adag e-bayről

Kicsit csalok, mert az az igazság, hogy ez a nagybevásárlás már egy hónappal ezelőtt megtörtént, ugyanakkor mivel most ért ide egy nagy adag csomag, gondoltam megmutatom, miket is rendeltem, természetesen véleménnyel.

Mivel albérletben lakunk, ezért nem nagyon festegethetünk kedvünkre, de a konyha annyira lehangoló, hogy párommal rendeltünk falmatricát, ami nagyon egyszerűen eltávolítható, ha megunjuk. Azt is ígéri, hogy újra használható, nos ebben nem hiszek. Minden esetre olcsó és kreatív módja kicsit feldobni a kopár falakat, mert hát a lélek szépségéhez nem mindegy, milyen környezetben élünk. 
 A cicás (kb. 370 FT) annyira édes volt, hogy a szobába is rendeltünk egy elegánsabb kiadást.

Nos, ez egy kisebb csalódásnak mondható, mert nagyon szép minta, de sokkal kisebb, mint itt a képről gondolná az ember, még akkor is, ha a linken meg vannak adva a pontos méretek. És drágább is volt (kb. 650 FT).
Végül, mivel lehet, hogy költözünk, nem ragasztottuk még fel őket, de ha majd megtalálják a helyüket, hozok képet:).

Beauty témában főleg körmös cuccokat rendeltem, és ezekkel maradéktalanul elégedett vagyok.

 Pontozók, jó erősek, és szerintem nagyon szépek is. Egyetlen kivetnivaló talán, hogy méretben vannak megegyező darabok is, tehát összesen három különböző kettős végű pontozót kaptam. Sebaj, a többi jó lesz tartaléknak. Elég gagyi műanyag tokban érkezett, szóval én azt ki is dobtam, sokkal jobb helyük van egy gyönyörű fedő nélküli cukortartóban:). A szállítás ingyenes volt, az ára kb. 390 FT. A legfőbb tapasztalat az, hogy sokkal jobb vele pontozni, mint alternatív társaival, amit nem gondoltam volna, mert hát a fogpiszkáló, gombostűfej is megteszi, de ez valahogy más. Kényelmesebb, jobban kézre áll. 

 Kis strasszos körömdíszek. Első sorban mondjuk ékszerkészítéshez vásároltam őket, mert zavar, ha a körmömön kiálló darabok vannak, de olyan izgalmas színek vannak, hogy lehet, kipróbálom mégis az eredeti rendeltetésre való alkalmazást. Egyet sajnálok, hogy a színek random jönnek, és az enyémbe nem került fekete. 1500 db. van benne állítólag, de én nem számoltam meg, 260 ft körül volt az ára, ingyen postával. Ami a történethez hozzá tartozik, hogy nagyon lassan ért ide. Ugyanakkor, mikor letelt az egy hónap, és írtam a forgalmazónak, hogy nem kaptam még meg, nagyon udvariasan kértek, várjak még, és ha nem érkezik meg az újonnan kijelölt időpontig, küldenek nekem másikat. Végülis rá pár napra
megérkezett, szóval pozitív volt a tapasztalat. 



A következő ecsetkészlet viszont hatalmas csalódás, nem ajánlom senkinek!!! Olyan kis édesnek tűnt, cuki műanyag tokban. Nos, mikor kinyitottam, már láttam, hogy bóvli. Persze ennyi pénzért (kb. 560 FT) mit vár az ember? Hát azért nem azt, hogy szinte az összes ecset olyan rosszul van megragasztva, hogy fejtetőre fordítva leesik a műanyagról a fém rész, és nem is azt, hogy kicsit megdörzsöli a pirosító ecsetét, és csomóban hullik ki a szőr. Harapófogóval kicsit megszorítottam, most nem olyan vészes, de így is kiszedtem véletlenül a fele ecsetszőrt. Buta voltam, mert sajnáltam több pénzt kiadni egy Ecotoolsra, mondván, nem sminkelek annyit, nekem a legolcsóbb is megteszi, és ez olyan kis édes. Kis műanyag tokban érkezett ő is, de hiába voltak rajt lepkék, nem szeretem a műanyag tokokat, szóval a szemétben végezte. Nagyon kis híja volt, hogy nem vágtam utána az ecseteket is, de most egy darabig elleszek ezekkel, és ha hirtelen pénz áll a házhoz, akkor rendelek Ecotoolsot, mert alig kétszer ennyiért csak jót olvasni róla.

Egyelőre E-Bayből most elég volt, szakdolira koncentrálás van, de hozok még HAUL posztot a héten, mert én is jártam ám Glamour-napokon!

3 megjegyzés:

  1. az ecsetek kivételével nagyon jók :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, igen, de megtanultam a leckét:).

      Törlés
  2. A falimatricák csodaszépek, főleg a virágos tetszik. Sajnálom, hogy így megjártad a sminkecsetekkel. Én még nem rendeltem e-bayről. Majd csak akkor, ha már saját keresetem is lesz. :)

    VálaszTörlés