2013. április 19., péntek

Glamour napok előtti, közbeni és utáni HAUL saját részre

Hát az úgy volt, hogy még a nagy roham előtt be akartam szerezni néhány olyan dolgot, amihez nem volt kuponom, ellenben kifogyott/kellett/nagyon akartam. Így csütörtökön tettem egy kis körutat a ókus sétányon, útba ejtve az eurós boltot és a DM-et is.
Lássuk, mik kerültek a kosaramba:



 Coccolino öblítők: Bár a bloggerek közül sokan nem sorolják az öblítőt a beauty kellékek közé (talán mert a fiatalabbak nem maguk mosnak, vagy csak nem jut eszükbe), nekem mégis nagyon fontos, hogy milyen illata van a ruháimnak mosás után. Amúgy is nagyon érzékeny vagyok az illatokra, és ami nekem 100 %osan bevált, az a Coccolino márka, mert szuper tartós és nagyon kellemes illatokkal dolgozik. A rózsaszín dobozos a kedvencem, ami tiaravirág és vörös gyümölcs illatú, de a lila is fincsi, lila orchidea és kékáfonya illattal. Az eurós boltban darabja 580 Ft.

Ha már ott volt, a képre tettem a mosószert is, Perwoll, szintén az eurós boltból, 670 FT-ért.

Kellett néhány Balea termék is, a fügés illatú sampon és balzsam (természetesen szilikonmentes) a kifogyott Alterra utánpótlása, kíváncsi vagyok, ilyen verhetetlen áron mit produkál. Darabja akciósan 350 Ft körül mozgott. A kókuszos tusfüdő az illata miatt jött velem, olyan nyárias. Persze utána egy másik DM-ben láttam, hogy van limitált szériás kókuszos-ananászós, tehár egy az egyben Pina Colada illatú is, az lesz a legközelebbi zsákmány. Akciósan Kb. 260 ft körül volt. És persze a kézkrémek, amik szintén akciósak voltak, szintén isteni illatuk van, emellett a kamillásat már nem először veszem újra, mert nagyon jót tesz a kezemnek. A mangós G.-nek volt ajándék. 300-400 Ft között mozgott az áruk.

A DM Jessa nevű saját márkás intim törlőkendőjét is megvettem, egyrészt mert nagyon olcsó volt: 299 Ft, ha jól emlékszem,  másrészt mert ki akartam próbálni. Ez is kamillás, és van benne tejsav, nincs benne viszont alkohol,szappan és színezőanyag. Nekem nagyon bejön, szerintem ezen nincs mit ragozni.

Végül a kozmetilumok: A DM a hónap elején minden dekorkozmetikumra 25% kedvezményt adott, tekintet nélkül arra, hogy le van-e már árazva a termék vagy sem. Ezt jól ki is használtam, velem jött két L'oréal lakk (306, 807 árnyalat, a DM-ben valamiért eredeti áron is csak 699 Ft, leárazva 524 Ft) és egy Alverde  limitált kiadású (ETHNO Reloaded) csillogó pirosító is, ami alapból akciósan 699-ért jött volna, de így ezért is csak 524 Ft-ot kellett fizetnem. Még nem próbáltam, alapból nem volt pirosítóm soha, de ennyiért úgy gondoltam, megéri a tesztet. 

Ezt követte a Glamour napok, ahol már kuponnal, de tudatosan mentem vásárolni.

Első utam természetesen vissza a DM-be, ahol főként Nivea termékek kerültek a kosárba.
 A Palette régi ismerős sárga dobozos hajszínezője 50%-kal volt 450 Ft, és ezzel le is lőttem a poént, újra fekete vagyok. Viszont mindenképpen szeretnék erről egy külön posztban megemlékezni majd. A dezodorok 799-ft (vagy 749?) eredeti árából jött le a 25% kedvezmény, és ezek számunkra fogyó eszközök, mindig kell tartalék, mert egyszer-egyszer eltűnnek, hogy aztán a leglehetetlenebb helyről bukkanjanak elő. A Nivea pedig számomra a legjobban bevált dezodor, szóval itt erősen dolgozik bennem a márkahűség. Az sem volt kérdés, hogy tőlük vásárlom meg az első rendes arckrémemet. Bizony, abba a korba értem, hogy be kell lássam, bár eddig feleslegesnek tartottam az ilyet, most jobban oda kell figyelnem az arcbőrömre. 25%-os kedvezménnyel igen baráti, kb.1300 Ft-os áron jutottam hozzá ehhez a nappali krémhez, és ha majd használom egy ideje, hozok róla tesztet is. Végezetül pedig a L'Oreal 50%-os kuponból is lakk lett (809), akciósan 350 Ft-ért.
       
 Aztán persze vége lett a Glamour napoknak, és búslakodtam, hogy a Garnier BB krém már nem fért bele a keretbe, de még nem volt vége a dekorkozmetikumos leárazásnak és megláttam ezt az Alverde alapozót a leárazott naturkozmetikumok között, és úgy döntöttem, ezzel kárpótlom magam. És a jég is megtört, mert megvettem ezt a napsárga Colorama lakkot az előítéleteim ellenére. Fizettem a kettőért összesen 1050 FT-ot. Most viszont lakkstop és vásárlásstop és mindenstop van, szóval egy darabig nem jövök haul bejegyzéssel, legalábbis ilyen jellegűvel.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése