2013. március 4., hétfő

E-BAYre kattanás

Szörnyűséges, tudom, de engem is beszippantott az E-Bay. Annyira olcsón lehet hozzájutni bizonyos dolgokhoz, annyira kényelmes és izgalmas, ahogy kincsekre bukkan az ember.
Azért eléggé féltem attól, hogy hogyan is fog ez nekem menni, félrenyomok valamit, vagy csak rossz helyre adom meg az adatokat, ezernyi buktató, ezernyi kérdés.
Biztonságos? Honnan tudjam, hogy ideér-e a csomag? Mennyi idő, amíg ideér? Mi van, ha nem tetszik a kapott áru/rossz a minősége/nem azt kapom amit megrendeltem?
A vatera adta a végső lökést, ahol azt találtam hogy egy bizonyos típusú karórát, ami nekem nagyon tetszik, az eladó 3000 Ft-ért akarta eladni úgy, hogy egy e-bayes kép volt kitéve, és a szállításra egy hónapot kellett várni, nyilvánvaló okokból. Ezt egy kicsit pofátlannak tartottam, főleg, hogy az E-Bayes ár 1000 Ft körül mozgott postával együtt. Úgy voltam vele, hogy megpróbálkozom a külföldi rendeléssel, és ha működik, akkor öröm és boldogság, ha pedig nem, akkor nem buktam olyan nagy összeget, és legalább lett egy kis tapasztalatom.

Úgy képzeljétek el, hogy egy hét alatt itt volt az óra egyenesen HONG KONG-ból. A minőséggel, a színnel és a csomagolással is maximálisan elégedett vagyok, nem beszélve arról, hogy arra számítottam, hogy majd egy hónap múlva ideér, és erre a rendeléstől számított második hétvégén már fel is tudtam avatni.

 Ebben a szürke nejloncsomagban érkezett, körbetekerve vagy egy méternyi habos műanyaggal.

 Itt pedig már felvéve láthatjátok. Gondolkodom rajta, hogy más színekben is megrendelem. Én ETTŐL az eladótól rendeltem, de nem ez volt a legolcsóbb hely. Sötétbarnát szerettem volna, ezért kicsit jobban szét kellett néznem, és az eladó is nagyon szimpatikus volt, szóval inkább fizettem érte pár száz forinttal többet. Már ez a típus sajnos nincs a kínálatban, de hasonlót még találni, igaz, kicsit drágábban, azt linkeltem. 

Most igazából nem is ez számít, hanem hogy kijelenthetem, hogy a tapasztalataim szerint az E-Bay működik.
Ez a blog szempontjából azért lehet fontos, mert ha szeretnétek, akkor hozok néhány posztot arról, hogyan is kell elindulni, miket és honnan rendeltem - mert várok néhány beautyval kapcsolatos csomagocskát, és szívesen válaszolok a kérdéseitekre is ezzel kapcsolatban. 

Szoktatok E-Bayezni? Miket szoktatok vásárolni?



3 megjegyzés:

  1. eddig 90%-ban mindig elégedett voltam,ami meg törötten vagy meg sem érkezett, vissza lett térítve paypal-en keresztül. úgyhogy én szeretem :) az óra is nagyon szép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:). Hát, nekem még nincs olyan sok tapasztalatom de nagyon bizakodó vagyok. A következő körben valószínűleg becsúszik egy-két ékszer is:).

      Törlés