2013. február 27., szerda

A beígért képek

Nem felejtettem ám el hozni a képeket, mert szeretném, ha látnátok, milyen félelmetes inspiráló hely a spinning terem, csak szerettem volna, ha V. egy kis utómunkálatot végez rajtuk. Ez sajnos egyéb elfoglaltságok miatt várat magára, én viszont nem akarom már tovább halogatni a közzétételt.

Először is a terem, pontosabban annak az a szeglete, ahol mi szoktunk tekerni. Igen, igen, ez bizony a bal oldali leghátsó sor:). Amikor tehetem, ide ülök, mert egyrészt a terem elejében tükör van, és a bringán szenvedve nem vagyok túl szép látvány, másrészt pedig nem akarok senkit zavarni azzal, hogy előtte vagyok, magas vagyok, és még a gyakorlatokat sem mindig csinálom. Mondjuk észrevettem magamon a fejlődést, egyre több minden megy az instrukciók szerint:). Uhh, és ami még nekem fura volt legelőször: látjátok, hogy a bringának csak egy kereke van?:D:D:D Jó masszív darab.


A következő a hangulat. Azért ezt mutatom, hogy a többi képre (amik vakuval készültek) oda tudjátok képzelni. Ilyen a terem megvilágítottsága, ilyen hangulatban és ehhez viszonylag hangos zenére tekerünk. Menő, ugye? Lehet, hogy már írtam, de nekem mindig azt juttatja eszembe, hogy egy retro discoban vagyok, ahol mindenki ugyanarra a korreográfiára táncol. Nos, ehhez képzeljétek oda a múltkori bejegyzésben mutatott zenéket! 


És akkor jöjjenek az óra közben készült csoportképek. Kéretik együtt érezni és kedvet kapni!!!






Sajnos nem sok érdekes mozdulatot sikerült lekapni, de az jól látszik, hogy bemelegítünk-ülünk-állunk-hajlítunk - tolunk-és fel!:)

És persze az edző sem csak lazsál és kiabál:):

Itt már az óra végén megfáradtan, de boldogan és elégedetten V. természetesen lilában, Gabi és én kék törcsivel a nyakamon:

Hogy tetszett az összeállítás? Kedvet kapott valaki?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése